MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

سلام

و این یکی هم هست:

http://maxpaynethefall.persiangig.com/image/blog_post01/nikadraw02.jpg

خرسی رو هم شستم ... میزارم عکساشو

زود میام آپ میکنم ... قول قول قول

نظرات 2 + ارسال نظر
پاستیلی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااام داداشی جونم
خوبی؟حال و احوال؟
چه خبراست؟
من خوبم...اینجا گفتم که خبرا رو
تو نگفتی........قول دادی زود بیای ها........خودت دادی.میخواستی ندی
هه هه
اشکال نداره.تا باشه از این گرفتاریا

سر حالی؟آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآروم؟
شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد؟خدا کنه

دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووتا

پ.ن:برای نقاشی
شونصد تا ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
از نیکا
و دایی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام خواهری همیشه مهربون خودم

خوبم
مرسی
خوبم
خاطر جمع

چه خبرا؟
؟
:)

وقتی تو خوبی منم شادم ... میدونی که راست میگم

زود ... چشم
:)

نه یکبار از این گرفتاریا باشه :)

نسبتا سرحال
ولی آروووووووووووووووووم چون تو دعا میکنی
مرسی

منبیشترمنبیشترمنبیشتر

پ.ن:
قابلی نداشت ... اونم دوست داره
یه دختری شده بیا و ببین
امروز توی مهد با ملیکا دوستش سر اینکه رنگ چشماش با لباسش سته دعواش شده
گفته رنگ چشمام با دامن آبیم سته
ملیکا گفته نخیرم
اون گفته چرا خیلیم
چون تو چشات سیاهه ولی دامنت آبی
ولی من هم چشمام هم دامنم آبیه
حالا وقتی رفتی خونه برو تو اتاقت درو ببند و بشین رو تختت و گریه کن
:)
میبینی توروخدا چه دختری شده واسه همین تعجب میکنم تورو ندیده چجوری اینقدر دوست داره
دل به دل راه داره

قربونت برم خواهری مهربونم

پاستیلی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

سلااااااااااام خوبی داداشی؟
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
نیکا رو میتونم بخورم
درسته!!!
وا آدم خور!!!

نه بابا عزیزه بسکه.داداشی بهش گفتی؟عکس العملش چیه؟
ناراحت؟حسود؟
نیدونم دخمله بهر حال

خوبی خودت؟آره آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآااروم
همیشه
با تمرکز...اینطوری کارا پیش میره
خوشحالم
خیلی برا تو

من خوبم
فهلا سرم شدیدا شلوغه.یکی داریم اینور
یکی غش کرده اونور
هههه دخملای خاله هامو میگم
میدونی که
دخملا هی خودشونو اذیت میکنن
آخ بمیرم برا همه دخملای مظلوم!!!
واااااااااااااااااااااااااااااااا؟مگه میخوان سرشونو ببرن؟نه میدونم ولی عصبی میشه آدم خوب
احتیاج داره لوسش کنن
یادت نره

البته حدی داره ولی خوب

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووتا

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خواهری گلی خودم

دیشب براش پستر فیلم گارفیلد رو خریدم و دادم به باباش تا براش ببره
زنگ زده میگه دایی برا چی برام خریدی اینو؟ یعنی منو خیلی دوست داری؟
میگم آره
میگه هه هه ... مرسی ... خدافس ... تلق گوشی رو گذاشت :)


آره بهش گفتم چه خبره
گفتم میخوام برات یه خاله بیارم
گفتم میفهمی چی میگم؟
با خونسردی همونطور که داشت نقاشی میکرد گفت: آره ... شوهری بازی و اناااا ... میدونم ... کی زنت میاد؟
منو میگی چونم کش اومد
گفتم فهمیدی چی میگم؟
گفت آره باباجون ... بهت میگم کی میاد؟
میگم زود
میگه چند تا بخوابم؟
:)
اینم نیکا که تو میخوای بخوریش ... ببین چجوری میزنه تو حال آدم

مرسی خوبم
تشکر که بفکر داداشی هستی
چشم حتما

جالب بود ... یکی اینو ... یکی اونور :)
دانم چی میگی
چشم حواسم هست
مرسی خواهر مهربونم

منبیشترمنبیشترمنبیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد