MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

خانه دل

 

شرط می بندم اگه بهشت هم بودیم بازم دلمون هوای اینجا رو می کرد.

تا وقتی که نرفتی خوب ، هیچی ... اصلا نمی دونی چه خبره ... اما وقتی رفتی ... آخ

عاقل میری ... عاقل برمی گردی ... اما کافیه یک ماه از اومدنت بگذره اونوقته که دیگه دل تو دلت نیست ... دیونه میشی.

 

هرچی پول در میاریم یه کمیشو میزاریم کنار تا وقتی جمع شد دوباره نام نویسی کنییم

اما از این نکته قافلیم که اگه بتونیم یه بار دیگه هم بریم ، دیگه اون حالی که بهت دادند رو ایندفه بهت نمی دند.

دل آدم فقط یکبار خانه دل میشه.

 

میری ایشالا صدبار هم میری ولی این 99 بار دیگه فقط جسمت میره ، روحت داره با خاطره اون دفعه اول حال میکنه.

باید حواست رو همون دفعه اول جمع می کردی.

دل آدم فقط یه بار خانه دل میشه.

قانون اونجا اینطوریه.

 

منظورم حاجت روا شدن و این چیزا نیست ... صدبار هم که بری همه حاجت هاتو خدا میده ... مطمئن باش.

 

منظورم اون حس دفعه اوله ... خیلی مهمه ... آدم واقعا وارد بهشت میشه.

اونایی که نرفتید ... حواستون رو جمع کنید ... این حسی که میگم فقط همون دفعه اوله.

من سه دفعه مشرف شدم ... دفعه اول انگار از مادر دوباره متولد شدم.

دو دفعه دیگه هم خیلی خیلی عالی بود ... هر دفعه یجور دیگه خدارو احساس کردم ولی اون حسی که آدم دفعه اول داره مثل اینه که خدا داره تو تموم رگو ریشت حرکت میکنه ... وقتی عرق می کنی دلت نمیاد اونو پاک کنی میزاری خودش خشک بشه ... حس می کنی انگار لباس نپوشیدی ... اصن یه حالیه که فقط باید احساس کرد و بس ... عجیب عجیب ... خداااااااااااا

 

باورتون میشه او دو دفعه بعد که مشرف شدم فقط شبانه روزی یکی دوساعت می خوابیدم ... می خواستم بیدار باشم تا اون حس شاید یه بار دیگه هم پیشم بیاد ... بارها اون حس اومد ولی با طمع ومزه های دیگه.

 

وقتی برگشتی حالت یجوری میشه که دیگه طاقت نداری از تلویزیون اونجا رو نگاه کنی ... دلت واقعا می سوزه ... من که نمی تونم نگاه کنم میزنم یه کانال دیگه.

 

خدا قسمت همه بکنه.

MAX PAYNE

نظرات 12 + ارسال نظر
گیلاسی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ق.ظ

مگه من چند میلیون سال از اینجا دور بودم !!!!
می بینم که همه اینجا اشنا در امدن.... شهرام که بود....
پاستیلی و مامان بردیا عزیز.....
این عکس خونه خداس؟ من قراره برم.... امیر می خواد برا پدر و مادرش بلیطش رو بگیره گفته هر وقت اسم اونا رو بنویسم اسم تو رو هم می نویسم باهاشون بری....
والا هیچ حسی ندارم .... ولی دلم می خواد برم و لمسش کنم....
قولم نمیدم برم و بیام و مراعات کنم.... به هر حال ....
راستی ....

<خنده>
<لبخند>
وقتی میاید با خودتون انرژی میارین ... ممنونم
شما همیشه تو قلب ما هستید

نه عکس خونه پیغمبره

ایشالا قسمتون بشه
خدا به امیر خان هم خیر بده ... شوهر بهتر از این میخاید ... بیچاره گیر کی افتاده<شوخی>

همه بچه ها هم میدونند شما رعایت نمی کنید <شوخی><خنده>

انرژی جون

گیلاس خانومی خیلی لطف کردید تشریف آوردید.
به خدا خیلی خوشحال میشم که میاید.
مرسی

شهرام سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ

عیدت مبارک داداشی.....
همیشه شاد باشی ......
عیدتون مبارک سرکار خانوم پاستیلی ....عذر تقصیر ....اینجا زیاد سرمیزنین و فکر کردم بهترین جاییه که عید رو بهتون تبریک بگم ....
همیشه شاد باشید....و موفق

سلام
عید تو هم مبارک
ممنون مرسی
خیلی ممنون اومدی ... دوست دارم داداشی

پاستیلی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام داداشی
خوبی؟یه لحظه بیکارم.یادم اومد کامنت ندادم

شهرام خان ممنون.عید شمام مبارک.خیلییییییییی

داداشی کامنتای دیشبو پاک نکردی که!هههه مهم نیست.اینقد اتفاقای خوب از اون موقع افتاده

خوبی؟منم میخوام....برم مکه.دوستم داره میاد.اس ام اس زده



اگه منو نشناختی بدون نصف وجودمو جا گذاشتم.

منم میخوام.با هم میریم داداشی

سلام خواهری
قربونت برم
لطف داری ... دل به دل راه داره منم داشتم می رفتم مهمونی گفتم قبلش بیام بخونمت.

نه پاک نکردم ... نمی کنم برام خاطرست ... دیگه نمیگذارم بری خارج ... دیشب برام همش خاطرست ... حالم هم خیلی خوبه عزیزم.

ایشالا میری.
کاشکی منم موبایل داشتم.

ایشالا
دوست دارم خیلی زیاد
از سر دلم و از ته دلم
همین یه خواهر کوپچولو رو بیشتر ندارم.

بعد از غروب میام دوباره.

ارادتمند:
داداشی

افشین سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:20 ب.ظ http://jam2006.blogsky.com

سلام عزیز مرسی عید شما هم مبارک مرسی سر زدی

سلام
قربونت عزیز

محمد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام رفیق .. عیدتو هم مبارک ..

سلام
ممنونم

شهرام چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ

وضعیت روغن موتور چطوریه ....صافه ...زلاله ....خوردنیه ؟؟

سلام عزیزم
چطوری؟

خوبه به لطف داداش خوبم
ممنونم اومدی

پاستیلی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام داداش خوب
کجایی؟

تو نگران من میشی من نشم؟

یکی بهش گفت تو با این کارت گند می زنی به زندگیت
اون گفت:
7.62Milimeter ... Full Metal Jacket
I AM IN A WORLD OF SHIT
و بعد ... سر تفنگ رو تو دهنش گذاشت و ماشه رو کشید.
استاد تو با این فیلمت خوابو از چشم خواهرم گرفتی.


آرامش نداشته دلت رو بخاطر من بهم نزن

پاستیلی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام داداشی
خوبی؟خدا تحمل منو که بالا نبرده...کاش مال تو زیاد بشه
البته هست..........خیلی خوبی

میگم غصه رو ب کسی بگی نصف میشه........شده
ممنون
کاش میتونستم یه اپسیلون از غم تو کم کنم

ببین شب نیستم....مهمونم

آف بذار..............دلم تنگ میشه برات
احتمالا تا فردا
خداحافظ

سلام خواهری
ممنونم

اگه تحملت بالا نیست بازم به خدا توکل کن و این کاری که میگم بکن:
ظرفیت آدم مثله یک ظرف شیشه ای می مونه ... مشکلات مثل دونه های ریزه ماسه هستند اگه همونجوری بریزی تو خودت دلت پر از ناراحتی میشه ... خوشی های زندگی مثل گلوله های بزرگ به اندازه توپ پینگ پونگ هستند چند تاش تو دلت تو این ظرف جامیشه ... حالا سایز هر دوتاشون رو با هم عوض کن ... دیدی چه ضد حالی به مشکلات زدی.

از منم نصف شد ... شد ۴ سال
ممنون

بیش از یه اپسیلون کم کردی غم منو ... یجورایی رادیکال گرفتی ولی ۸ سال بازیچه نیست ... روانی کرد منو لامصب ... ۴ سالشو می سوختم و می ساختم ... ولی ۴ ساله دیگه رو فقط دارم می سوزم ... یکی دوماهه دارم روی این فکر می کنم که باید یه زندگی جدید شروع کرد ... من همیشه از گذشته نفرت داشتم ... حتی اگه خاطره خوش داشت برام ... حالا که دیگه این از بدم بد تره ... ولش ... یعنی میشه واقعا ولش کرد ... تو کمکم کن ... اول خدا بعد هم دوستای خوبم ... خواهر برادرام ... خوصوصا تو.

خوش بگذره ...

پس چیکار می کنم فچ کردی ... آف میگذارم خواهری.
حتما تا فردا
خدا حافظ عزیزم.
شب روتو خوب بپوشون.

پاستیلی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام داداشی
خوبی؟
وقتی یه بچه مامانیه فوضول تو خونه باشه همینه دیگه
نمیذاره حرف بزنم.........حالا خوابش میاد چی کار کنم؟

میدونم رفتی مغازه اومدم آف بدم...کامنت شد یهو!

این شهرام نمیدونم خودش میفهمه حرف مشهد که میشه من چه حالی میشم قبلا سالی ۲بار میرفتیم
امسال یه بار رفتیم!

داداشی شبا دیگه سردم نمیشه.
ممنون
خیلییییییییییییییییی

مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی

ایشالا بازم میری

خشحالم دیگه سردت نیست ... به خواطر اعتمادیه که به من کردی ... از خدا ممنونم
دوست دارم خواهری

پاستیلی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام داداشبی
من از تو بیشتر میخوابم
تو که هر شب بیداری
خوبم الان

چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این پست خیلی قشنگه .ولی آپ کن
شب بخیر

سلام خواهری
کاشکی خوب بخوابی
چه میشود کرد
شب ... سکوت ... کویر ... گریه ... حالی میده
خوشحالم خوبی ... منم خوبم عزیزم


آپ هم می کنم ... ظهر تاحالا منتظرم تو بگی : آپ نمی کنی
مرسی ... باشه ... چی دوست داری
چانگ کینگ اکسپرس خوبه؟
شب تو هم بخیر

ساعت یازده و نیمه هنوز شام نخوردم ... میرم یچیزی بخورم ... تازه اومدم

پاستیلی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام داداشی
بازم من
ببین شهرام از امروز داداش کوچیکه منه

منطقی هستی میدونم.میفهمی
۲تا داداش دارم حالا/..........

سلام خواهری جونم
حتما تو ... خوشحال میشم

خیلی خوبه ... اون سنش از منم بیشتره ولی طوری نیست ... داداش کوچیکه تو ... فهمیدم منظورتو

قربونت ... تو هم خانومی ... گریه خواستی بکنی من نوکرتم ... حاجت خواستی بورو پیش اون بهش بگو ... اون یه آبرویی پیش آقا رضا داره ... خیلی شهرام آقاست ... میدونه باید یه فرقی بین تو و خواهر های دیگش بگذاره ... خیلی خوشحال شدم اینو ازت شنیدم.

دووووتاااااا بقول نیکا

افشین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ http://jam2006.blogsky.com

سلام عزیز.
یه سوال داشتم؟
یادمه یه فیلم از تلوزیون پخش شد که یه سیاه پوست گنده نقش سامورای رو داشت که بالای پشت بام خونشون هم کفتر نگه میداشت فیلمش امریکایی بود.و از شبکه ۳ برنامه صد فیلم پخش شده بود. میخواستم بدونم شما اسم فیلم رو میدونی چیه خیلی وقته دنبال این فیلم میگردم.
راستی لینک من که گذاشتی اشتباه هستش . http://jam2006.blogsky.com
اخرش .com نزاشتی.
اگه اسم فیلمرو میدونستی بهم بگی خیلی ممنون میشم.
موفق باشی.

سلام عزیز
دوتا بپرس(این تکیه کلام منه)

واقعا شرمندم ... این هفته تو نفر چهارمی که مشخصات میده ومن توش میمونم.
کاش میدونستم ... شرمنده

باشه چشم ... یه باز بینی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد