MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

ای برادر کجایی

معلوم هست کجایی

من رفتم مغازه

میخوای منو تاشب دلواپس نگه داری

وقتی رسیدی با این سایت یه sms به من بزن.

لطفا

http://sms.parsonline.net/login.php

نظرات 10 + ارسال نظر
پاستیلی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ب.ظ

کی؟داداش داری مگه؟
خوبی؟
آخ دارم میرم بیرون نیستم جوابتو ببینم

سلام

نه ندارم ولی فیلمی به اسمه ای خواهر کجایی نداشتیم من به کپی رایت خیلی احترام میگذارم.

خوبم

حالا من باید برم کافی شاپ تا بفهمم کجایی (مطمئن بودم sms نمیدی)

دلم هزار راه رفت

پاستیلی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام داداشی
اومدم.
بخدا بنامم دست خودم نیست نمیدونم کی هستم کی نیستم!
خوبی؟
عیدت خیلیییییییییییییییییییی مبارک
صبح وقت نماز یادت بودم.خدا دوتاییمون رو آرامش بده!

من منظور بدی از حرفم در مورد شهرام نداشتم.بحث حسودیم نبود.
چرا اینطور فچ کرد؟

سلام خواهری

خوش اومدی

من میدونم تو خواهره نداشتمی

عید تو هم مبارک (من می خواستم زود تر بگم نزاشتی)

خیلی ممنون ... ایشالا ... نفست حقه

عیبی نداره وقتی توضیح بدی حل میشه ... تو اینترنت چون فقط مردم با نوشته با هم ارتباط دارند برا همین سوء تفاهم هم پیش میاد.

پاستیلی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ

کجایی؟سلام
تو کی شام میخوری؟این ساعت خونه میای حتما شام خوردی نه؟

زیر سایتون
سلام

نه من به غیر از پیتزا بیرون چیز نمی خورم ... فقط دست پخت مامانی.

عزیزم داشتم کامنت های تورو جواب می دادم ... هنوز دست و صورتم رو هم نشستم چه برسه به شام.

ممنون دلواپسمی ... ولی یادت باشه ظهر منو ترسوندی
دوست دارم خواهری.

بیا بازم امشب ... لطفا ... می خوای چند تا MP3 ترکی برات بزارم (شاد)

پاستیلی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ

سلااااام
حالا حتما شام خوردی
خوبی؟ممنون.عید بزرگیه

چرا نمیخوابی؟من موقع هیجان نمیخوابم امشب آرومم
دلم تنگ شده بود برات.ممنون میفهمی
فیلم چی میبینی؟تراک ترکی شاد گوش ندادم

چرا فچ میکنی بی احساس نشون دادن خوبه؟بعد جواب بده اینو


نه داداش تو کافی نتهای شهر ما یه پنکه روشن کنه برات هنر کرده
راستی من نفهمیدم تو اینهمه آرشیو تعارف میکنی...آخه کی گفته بهت من تو تهرانم؟
ههههه بدم؟میدونم باید زودتر میگفتم.شرمنده
خوابای رنگی بینی شب عید

سلام
آره خوردم
مرسی ... بازم عیدت مبارک

خواب ماله روزه ... حیف شب نیست ... خیلی کارها میشه شب کرد که روز نمیشه ... رزق و روزی روز آدم تو شب قبلش تائین میشه (هم مادی هم معنوی ) ... شب باید از خدا گرفت و تو روز خرج کرد ... شب تنها وقتی که گریه آدم رو کسی نمی بینه ... من خیلی به مخفی کاری علاقه دارم ... فقط شب میشه فیلم دید و پاش گریه کرد ... روز مامانی میبینه خجالت میکشم ...

فیلم امشب شبه چانگ کینگ اکسپرسه ... امشب ناکامی نباید باشه ... همه باید به اونایی که میخواند برسن ... امشب شب عیده

تراک تو هاستم برات میزارم که دانلود کنی ... اگه دوست داشتی کیفیت خوبش هم هست ... ببین اول میپسندی ... وقتی آماده شد خبرت می کنم

بگو چه آپی دوست داری تا همونو آپ کنم

باشه این یه قلم رو بعد جواب میدم ... امشب شبش نیست

چون آی پی تو اولش ۸۰ بود ... چون راستش فامیل فقط تو تهران دارم ... بعد هم اونروز چون می خواستم اعتمادت رو جلب کنم مجبور بودم بگم تهران که اگه درست در اومد همونطور که گفتم خالم بهت فیلمو بده ... هنوز سر حرفم هستم و تعارف نمی کنم ... اگه فیلم خواستی خودت راهشو پیدا کن.

امشب نمیخوابم ... امشب تو مسجدالنبی هستم.

ارادتمند:
MAX PAYNE

پاستیلی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ

اول به گیلاس خانومی سر زدی.بعد من.کجایی؟من هستم فعلا

صفحه نظرات وبلاگم باز نمی شد این بود که رفتم اونجا یه سری هم به شهرام زدم بعد اومدم ... گفتم این بلاگ اسکای داره بازی در میاره ... یه روزی که فیلترش کردن من فهمم که چرا ای میلتو نگرفتم(ولش کن اسرار نمی کنم دیگه.)

منم هستم
دارم آپ می کنم
هر نیم ساعت باکسمو چک می کنم

ارادتمند:
داداشی

پاستیلی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاای نگو
دیروز اس ام اسی رسید برام از توی خود مسجدالنبی
دوستم.بهترینشون تقریبا
مردم
منم میخوام
رفتی تا بحال؟

تو این پستم برات میگم

پاستیلی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

اسرار یا اصرار؟

خوب پیدات میکنم.گیلاسی شهرام.داداشی که بعد اینهمه سال پیدا کردم به این آسونی گم کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راحت تر از اون چیزی که فک می کنی ممکنه آدما گم بشن و سخت تر از اونی که فکر می کنی بدست میان
دنیا خیلی نامرده

پس خبر از تو ... من منتظر می مونم

ارادتمند:
داداشی

پاستیلی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ

ای میلی که نوشتی آی دی هم هست؟

آره خانومی
MAX PAYNE هم همینطور

بخواب قربونت برم ... فردا کسل میشی

ارادتمند:
داداشی

پاستیلی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ

خوابم میاد ولی مسنجرتو لفطا باز کن
مکس پین
اگه درست زده باشم

پاستیلی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ

مسنجر چی شد؟خواب میرم ها

بازه
باهمون ای دی خودم اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد