MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

N O N A M E L A D Y - چرا اورگاسم نمیشم؟



هفته گذشته چه گذشت بر من
چهار شنبه روز و شبی بود برای من

حس اون توالت فرنگیه رو دارم که وینسنت تو فیلم پالپ فیکشن روش کشته شد. وینسنت خفه شدم. پاشو یجا دیگه بمیر.
باید مثل حمید هامون برم یه جای خوش آب و هوا وسط زباله دونی شهرداری فکر کنم.

چه نگاه آشغالی به جامعه دارم اینهمه پوست های مختلف گذاشتم ، این دموکراسیه مورد قبول واقع شده. فقط از حلبی آباد های تهرون برام کامنت نگذاشتند.

پریودم حسابی. اوضام خیلی اوراقه.
جواب کامنت ها رو نمیتونم بدم.

امروز هم چون می دونستم سر میزنی اومدم کانکت شدم برات یه نقطه بزارم که بدونی زندم و ازتو ناراحت نیستم ولی این کی بورده انگار چسب داره ول نمی کنه

مثل ماشینهای V10 مسابقات فورمولا وان احتیاج به یه پیت استاپ دارم.
فلاپ جلو سمت راست ، سر پیچ به دیواره کناری خورد و شیکست.
توی ورودی هوای پشت سرم یه کفتر(کبوتر) گیر کرده.
لعنت به این لاستیکای بریدجستون همیشه تو WARM UP باهاشون مشکل داشتم. تو پیست مالزی خوب جواب دادند ولی اینجا هوا سرده.

یه زیبا نگاهش به موجاا
یه عاشق بی ساحل تو دریا

پریای دریا من امشب میمیرم
از عشق یه زیبا من امشب می میرم

یه زیبا نگاشو چه آروم به موجاااا میدوزه
یه عاشق بی ساحل چه تنهاااا تو دریا می سوووووزه

اگه این ام پی تیری پلیر ها دکمه لوپ نداشت اوضاع چه قدر بدتر می شد.

مسئول فنی توی بی سیم میگه توی تعویض دنده ها یه دودی از اگزوز خارج میشه.
فک کنم بازم شوماخر اول بشه.

دو سه روزه حال روحیم به جسمم هم سرایت کرده. البته اطرافیا ظاهر قضیه رو می بینند.
پدرم میگه MAX … MAX اینقدر از جات پانشو بشین پشت این لامصب
یه کم بخواب
بقول ترینیتی تو ماتریکس
Easy Baby
Easy


MAX PAYNE
نظرات 1 + ارسال نظر
نهال شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام
من امروزم تو وبلاگم نی نی گذاشتم
امروز دوباره وبلاگتو خوندم اما اصلا ازش سر در نیاوردم !!

سلام
میام می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد