MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

من و نوکیا 6630 - دموکراسی



بعضی وقت ها دموکراسی جواب نمیده
نظرات 5 + ارسال نظر
کرگدن فهیم! دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ

ای بابا
به شتر میگن چرا پشتت کجه؟..
میگه کجام راسته...!!
راستی گفتی دموکراسی؟ !!

گیلاسی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ

فک کنم این من بودم نوشتم.... ((:*

Ebrahim سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

SALam

Darj nazar ba'd az ta'yid roi gheir fa'aal kon ..

سارا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ http://saturn64.blogsky.com

سلام
از راهنماییتون خیلی ممنون... عالی بود
ولی من یه نگرانی دارم می ترسم کارهایی که تا حالا انجام دادم خراب بشه... یعنی کلیه عکسها رو از دست بدم و تو آرشیو هیچی نداشته باشم...
منتظر راهنمایی شما هستم بی خبرم نزارید...

شهرام سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

سلام...
البته بعضی وقتها هم خوب جواب میده !!!
بگیر نگیر داره !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد