MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

Return of SERPICO

 

 

 

سلام

دلم یه ذره شده بود

 

نمیدونم باچه زبونی تشکر کنم از محبت های دوستام ... شماکه نگرانم بودید ... کامنت گذاشتید ... آف گذاشتید ... حتی خبر عید رو از کامنت های شما ها متوجه شدم ... بخاطر سیاتیکم تو اتاقم خوابیده بودم و داشتم فیلم سرپیکو با بازی آل پاچینوی عزیزم رو برای بار انم میدیدم ... بعدش مسنجر رو باز کردم و از آف های شماها فهمیدم عید شده ... قصد نداشتم به این زودی ها برگردم ولی ... ولی اون آف ها کار خودش رو کرد ... بی نهایت ممنونم.

 

هرچی بیشتر بنویسم و تشکر کنم کمتر تونستم جبران کنم ... فقط میتونم بگم بی نهایت ممنون از تک تکتون ... دستتون رو از راه دور میبوسم.

 

چیزی ندارم تقدیم کنم ... اینجا جاییه که شب ها میدوم و این روزها مینشستم و رازو نیاز میکردم ، خودم سنگ صبور خودم بودم ... بعضی وقت ها حال خوبی بهم دست میداد ... شاید بتونم این حس رو منتقل کنم ... تنهایی ... سکوت ... و بازهم تشکر.

http://i14.tinypic.com/2q8aoa8.jpg

 http://i14.tinypic.com/2u76cmh.jpg

 

ارادتمند:

MAX PAYNE

نظرات 9 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

سلام
ناقــــلا عجب جای دنجی رو واسه تنهایی و سکوتت انتخاب کردی ... دل من تنهاترین که خیلی واسش تنگه ِ اصفهان زیباتون رو میگم ... قدر لحضه ها رو بدون .. یا علی.

سلام
ممنون سر زدی ... لطف کردی
اگه مال خودم بود میگفتم قابلی نداره ... ولی در هر حال بی تعارف قابلی نداره
یاعلی

MAX PAYNE پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
دل MAX یه ذره شده

سلام که سلام ... همونجا که بودی ... زود ... حرف نزن ... نوک بینی تو بگیر رو برو دنبال کارت.

خیلی خوب ... قهر نکن.

آخه توکه جنبه نداری ول میکنی میری معلومه حالت بدتر میشه.

میدونم دلت تنگ شده ... بیا تو غریبی نکن

شهرام پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام داداش..

خوش اومدی......

دلم هوای اصفهانو کرد.....هم خوش به حال تو....هم خوش به حالتر خودم.....


خوب خوش اومدی دیگه .....همین..

نه همین نه...!!

اما چرا همین...!!

راستش...!

هیچی ولش ...!!

سلام داداش

ممنون

منم بعضی وقت ها دل هواشو میکنه ... بعضی وقت ها که نه ... همیشه

مرسی ممنون

راستش ... آره ولش ... مرسی

خوشحال شدم که اومدی ... خیلی ممنونم ... لطف داری ... ممنون

پاستیلی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی داداشی؟
دل من یه ذره شده
خوبی؟آروووووووووم؟

چه عکسی
کاملا حس رو رسوندی
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووتا

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
خوبم خواهری
دل منم یکوشولو شده
خوبم عزیز ... خیلی ممنون

برا یک لحظه هم که شده بخاطر من بزارش بک گراند

منبیشترمنبیشترمنبیشتر

پاستیلی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ

خوش اومدی داداشی
الان نگام افتاد به اون عکسه
که نوشتی
این زیادی مثبته
عوش میکنم!

خوب بکن

این هم نیمه تاریک ماه
جایی که تاحالا هیچ تلسکوپی قادر به دیدنش نشده

واسه ترنجبین بانو از طرف MAX PAYNE جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

به همه سر زدم و تشکر کردم که اومده بودند تو این مدت
فقط مونده بود تو
تو خواهری
تو ...

ترنجبین بانو:
تو آخری بودی که بهت سر زدم و میخوام تشکر کنم چون آدرسی ازت نداشتم ... امیدوارم اینجا احساس راحتی بکنی ... تا وقتی هستی اینجا خونه خودته ... وقتی هم بری بازم خونه خودته ... همین یه ترنجبین بانو رو که بیشتر نداریم ... قدرشو میدونم




تشکر از آرام جان:
حقیقتش آدرست رو فراموش کرده بودم و آرشیو وبلاگم هم باز نمیشد که پیداش کنم.
در هر حال تشکر میکنم ازت خیلی ممنون که اومدی و سرزدی.



تشکر از .::.::.::. :
ممنونم ... امیدوارم .........................

نهال جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
میبینم که حسابی عوض شدی ...فکر کنم داری مثل قبل میشی ....خدا رو شکر ....این عکسی رو که گفته بودی میخوای عوض کنی بلاخره عوضش کردی حالا چرا تحت تعقیبی؟؟؟.....عکسات خیلی قشنگ بودن ...یه چیزی بگم؟؟من تاحالا اصفهان نرفتم ...خوش به حالت خیلی جای با صفاییه.....نمی دونم چزا همیشه تشکر می کنی من که کاری نکردم ...کردم؟؟؟
خدایی خیللی دوستای خوبی داری قدرشونو بدون خودمو نمیگم ....دوستای تو خیلی واقعین خیلی مهربونن خیلی دوستت دارن
موفق باشی

سلام نهال خوب

خوبی ... آره عوض شد بلاخره ... شاید بازم عوض بشه بزودی ... تحت تعقیب چون از خودم فرار می کنم.

خوشحالم خوشت اومد از عکسا ... ممنون ... فقط اگه میای عید نیا چون شلوغه ... وقت های دیگش هم خوبه زمستونش هم زیباست یجورایی فاز میده.

اگه ناراحت میشی تشکر نکنم ... تعارفی نیستم ... حسم رو بصورت تشکر بیان می کنم ... مگه کار چیه همین که سر میزنی ارزش داره.

پس چی؟ ... قدرشون رو میدونم ... یکیشون رو نمیشناسی اسمش نهال خوبه ... واقعی واقعی ... منم دوسشون دارم.

تشکر سر میزنی

آرام جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.aram58.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحالم که خوب شدی . امیدوارم همیشه حال روح وجسمت خوب باشه .
موفق باشی

سلام آرام جان

خیلی ممنونم ... مرسی عزیز ... لطف داری

خیلی ممنون ... تو هم همینطور

پاستیلی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ

سلاااااااااااااااام داداشی
همیشه اینجا راحتم
اولین بار خودم اومدم حرف دلمو اینجا زدم
یادته؟

خیلی........................ممنون
عکس
بک گراند
داداشی مهربون

خواهری شاد
داداشی آروم

راستی پاستیلی
چرا بعضی چیزا انقد زیباست؟

سلاااااااااااااااااااااااااام خواهری

خواهری
خواهری
خواهری جونم
پلاتین لازم

منبیشترمنبیشترمنبیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد