MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

من و نوکیا ۶۶۳۰ - عیدتون مبارک

 

سلام

تا اومد حال من نرمال بشه تقریبا دیگه دیر شده بود

عید تون مبارک

به نیت همتون این جشن رو شرکت کردم

 

به یاد همتون بودم:

گیلاس خانومی

شهرام داداشی

شراره جون خواهری

و ترنجبین بانو که جون داداشی براش در میره.

 

به یاد همتون نیت کردم و بجای خواسته ای که داشتم یه X گذاشتم ... حالا هرچی دوست دارید جاش بزارید.

 

 

 

 

 

چند روزه دارم با این تراک از سامی یوسف حال میکنم:

http://h1.ripway.com/ehsan1980/for%20blog/mp3//MyUmmah_02.mp3 

ترنجبین بانو یادته بهت قولش رو داده بودم

نظرات 10 + ارسال نظر
پاستیلی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام...............
خوبی؟
هر روز عیده
هر روز داداشی شاده عیده...منم واسه تو شادم
جون داداشی سلامت...........ایکس ها رسید
یه قطره هم اشک نریختم

سلام خواهری
قربون خواهرم برم
داداشی دلش برات خیلی تنگ شده ... کی تموم میشه این دو هفته

پاستیلی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ

باز من
بزات عیدی یه باکس ماالشعیر برفستم؟
روش مینوسم :برای بهترین داداشی....داداشی آدمای پر احساسو رو کسی نمیفمهمه

غصه نخور.استرسو بذار کنار.............آرامش

همیشه تو

قربونت برم که انقده خوبی

دارم به یه جاهایی میرسم

شهرام چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام داداش..
خیلی با معرفتی..
اصلا تو بی نظیری ...

سلام داداشی جونم.

تو بیشتر با معرفتی که بخاطر گیلاس خانومی دیگه به من گیر نمی دی ... میدونم سفارشم رو کرده بهت ... روم نشد بخودش بگم.

لطف داری.

تو جشن که بودم اول نیت تو اومد تو ذهنم بعد بقیه ... پیش خودم گفتم ببین اون الان مشهده ... ما اینور ایران ... دلم شیکست که حرم نبودم ... یاد اون شعر افتادم که میگه هر کس به کسی نازد ما هم ........... ... به کلمه ماهم که رسیدم دیدم آخه ما به چی بنازیم ... به یه مشت آجر تاریخی ... همون بهتر که اینجام هر کسی لیاقت یه جایی یو داره

خیلی ممنونم اومدی داداشی

حسین پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.cinematik.blogfa.com

سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه . خیلی خوشحالم که وبلاگتون رو پیدا کردم . راستش داشتم نقدتون رو از فیلم پالپ فیکشن تارانتینو در سایت فکسون میخوندم که یه جوری شدم . خیلی نقد قشنگی کرده بودید . خوشحالم که باهاتون اشنا شدم . به وبلاگ سینمایی من هم سری بزنید و من رو از نقدهای خوبتون بی نصیب نکنید . در ضمن با تبادل لینک موافقید ؟ من منتظر شما هستم . خدایارونگهدارتون .

سلام
ممنونم

آخ فکسون ... یه زمانی معتادش بودم.

حتما میام سر بزنم
خیلی ممنون

به امید خدا

MAX PAYNE پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ق.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

رویای مهربون خیلی ممنون سر زدی

پاستیلی پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ

سلااااااااااام داداشی جونم
خوبی؟
دلم یه کوشولو شده برات
دیشب اینگده گوسفند شمردم........قاط زدم..........تا صبح به سقف خیره شدم
آب سیب ندارم.........پاستیل هم

برم فرنچ کیس ببینم

سلام خواهری جونم
خوبم
از منم یکوشولو

بمیرم

پاستیلی پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام داداشی جونم
خوبی؟
این کامنت رو فردا جواب بده جبرانی
آخه فردا نمیام که
دلم تنگ میشه برات
میدونی بهت فکر میکنم؟میدونی.............

خوب بخواب شب .تا صبح بیدار نمونی
ماالشعیر کلاسیک بخوری..خوب؟
نگران میشم

من آب سیب میخرم...فیلم میبینم
بتو فکر میکنم...لئونی میشم

شنبه باز میام
شب خوش......................
خوابای رنگ ببین
دووووووووووووووووووتا

سلام خواهری

خوابیدم چون تو گفتی ... الواتی امشب نرفتم

لئونی بره کوچک خدا دوست دارم

مرسی امروز اومدی

منبیشترمنبیشترمنبیشتر

شهرام پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام داداش......
غریبی میکنی وقتی میای .....دلم تنگ شده برای یه کامنت طولانی و یه جواب طولانی تر .......
داداش یه خورده تحویل بگیر مارو ....

سلام
بگو داداشی ... داداش نگو

منم دلم تنگ شده

عددی نیستم ... تو دوران نقاهت هستم ... میام پیشت ... یه بار هم بزرگتر ها مگه چی میشه یه بار هم تو بنویس

لطف کردی اومدی

MAX PAYNE پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

روز نوشت:

پنج شنبه / ۹ / شهریور / ۸۵
امروز هوا ابریه ... اونقدر که من میخوام ابراش کلفت نیست ... اونقدر که من دوست داشته باشم نیست ولی در کل خوبه ... انرژی دارم ... بد نیست ... بهد از یه مدتی امروز حالم خوبه ... خوشحالم ... برام تازگی داره ... امروز ماشین ۲ تا استارت خورد ... این یکی هم میخواد خودشو پیش من لوس کنه ... صفای اون قبلی رو نداره ولی در کل خوبه ... بزرگ هست و همه جا هم جاش نیست ولی بدم نیست ... در مجموع آروم و سر به زیره ... هر وقت هم که بخوای نا ا میدت نمی کنه ... امروز هوا ابریه ... یکمی هم باد اومد ... درخت جلو مغازه صدای ترک خوردن داد ... یکمی جیریق جوروق کرد ... داره بوی نامردی پائیز کم کم به مشام می رسه.

دو باره پست مدرن شدنت گل کرد
کمبود محبت داری
بازدید کننده کم داری ... میخوای آمارت بر بالا
تو که ادعای خواهر برادری داری ... مگه چی برات کم گذاشتند که برای خودت کامنت میزاری.
چقدر نوشابه برا خودت باز می کنی ... گل میفرستی واسه خودت.
اما اون یه تیکه رو قبول دارم ... به مشام منم امروز خورد ... چند تا برگ زرد دیدم ... امسال انگار زود شروع شده.
پست مدرنی دیگه کاریت نمیشه کرد.

رویا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ق.ظ http://delsokhte.blogsky.com

سلام
احساس میکنم وبلاگ شما کمی !! شخصیه
دنیا ،زندگی ، ارتباط، علایق و..............................
هر کدوم ابعاد مختلف و متفاوتی دارن و بسته به نظر و بینش ما متفاوت و متغییر
خیلی دوست داشتم پستی رو اختصاص میدادید به بعد دیگه ای از وجودتون
دلتنگی و غم قصه تازه و غریبی نیستن مهمون همیشگی خونه دلهامونن
در پناه حق

سلام
حتما
ممنون اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد