MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

تحلیل عکس ۳ - بدون عنوان

 

-     پسرم حالاکه بچه بزرگی شدی وقتش رسیده که بنشینیم و درباره بعضی از معماهای زندگی حرف بزنیم

-         بله پدر خب چی می خواستی بدونی

 

دیالوگی از فیلم کی بچه گربه کیه؟(1952)

 

دوست دارم راجع به این عکس نظر بدین چون این عکس رو به افراد مختلفی نشون دادم و واکنش های متفاوتی رو مشاهده کردم.

من خودم به شخصه چنین تجربه ای را در کودکی به همین صورت داشته ام.

 

 

MAX PAYNE

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پاستیلی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ب.ظ

کمک..........عجب عکسی........نظر بدم؟

اصل این عکس رنگیه ولی انتقال حسی که عکسهای سیاه و سفید داره خیلی بالاتر از عکس های رنگیه
به همین خاطر این عکس رو سیاه و سفید کردم و یه کمی به کنتراست عکس اضافه کردم تا تمرکز به روی مرکز عکس بیشتر بشه

از روی مبایلم توی یه مهمونی به دو دوختر و دو پسر این عکس رو نشون دادم که ببینم عکس العمل هاشون چطوریه که دیدم خیلی متفاوت بود.

بله حتما نظر بدید.

ممنون سرمیزنید...لطف دارید
لطفا انتقاد هم بکنید.
یه دوستی دارم که توی این زمینه رحم نداره.

شهرام... دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام...
میگم تو عمرت با یکی اینقده کل کل کرده بودی ...
کسی رو داشتی که خیلی دوستش داشته باشی ولی بعضی مواقع بشدت عصبانیت کنه !!
تو بره نیستی دوست من که سکوتش رو پیشه کنی !!
گرگ هم نیستی .....
اصلا من سکوت بره ها رو دوست ندارم ..( فیلمش عالی بود ..
کی بازی میکرد ....انتونی هاپکینز فک کنم نه ؟)
من غرش ببر رو ترجیح میدم ...
تو چی ....
سکوت بره ها رو میپسندی ....
زوزه شغالو .....
شیهه اسب رو ....
نغمه پرنده رو ....
یا غرش ببر رو ....
کدومو...
مثل لاک پشت زود سرتو نکن تو لاکت .....
دوست ندارم داداشم اینجوری باشه .....
من این اخلاقو ندارم ...
زود پا پس نمیکشم ....
بهروزو دیدی تو کندو ......
تمو م عرق فروشی های لاله زارو عرق خورد ولی پول نداد ..
چقدر کتک خورد ......
ولی شرط رو برد ....
من اون بهروزم ...
کتک خورمم خوبه ....
این پایین گفتی یه دوستی دارم ................
من داداشتم ....یادت رفت.......
بعدشم رحم چیه ؟؟......میشه معنی کنی ....
من شمشیر برنده ام .....کم نمی برم .....شقه میکنم داداش .....

پاستیلی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ

من انتقاد کنم؟مراقب خودت باش پس!خوب راستش من نوشته ای که از دل بیاد رو دوست دارم.........ریاد.ولی اطلاعات فیلمی اونم جدید خوبه!
خوب راجع به این عکس.باید فکر کنم...عجیب!عجیب ترین حس اونم از نوع بچه گانه.من خیلی قبل ازاینکه قد این بچها بشم اطلاعاتم فول بود!خوب توضیح بیشتر جایز نیست ولی روزی که فهمیدم این تفاوت رو...............خواب نرفتم.خیلییییی بچه بودم ولی ترسیدم

من وقتی فهمیدم انسان چطوری تولید نسل میکنه و بعد فهمیدم پدر و مادرم هم همون کار رو کردند بالا آوردم

دوست تو...کرگدنه... چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://kargadanefahim.blogsky.com/


سلام
هی بگو آپ نمیکنی...
امروز دیگه به اینجام رسیده بود....
نوشتم که دق نکنم....
هر دو تا رو بخون....
ممنونم که میای...
هرچند دیر به دیر...
دوست تو...کرگدنه...

سلام
رو چشم
قربانت
حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد