MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

N O N A M E L A D Y - ماساژ دادن پای او چه لذتی دارد



ماساژ دادن پای او چه لذتی دارد.
این لحظه چه آرامشی دارد وقتی زیبا ترین شیء روی زمین را لمس می کنید.

او در کنار من دراز کشیده است با چشمانی نیمه باز.
از درد پاهایش خوابش نمی برد.

او خسته است , خستگی خود خواسته دارد.
مسیری که می شد با تاکسی 1 دقیقه طی کرد , پیاده طی کردیم اما با 11 ساعت و 59 دقیقه بیشتر.
11 ساعت و 59 دقیقه زمان زیادی است. اما اکنون احساسی دارم که می گوید: دیگر رازی بین او و من باقی نمانده است.

هرچه بیشتر پای او را نوازش می کنم درد او کمتر می شود, از خطوط صورتش پیداست.
او اکنون تقریبا بیهوش است.
این لحظه چه آرامشی دارد وقتی زیبا ترین شیء روی زمین را لمس می کنید.

صدای پدرم از دور می آید.
صدایش کم کم واضح می شود ونزدیک.
پدرم می گوید MAX … MAX بیدار شو. لنگ ظهر است.


MAX PAYNE
نظرات 7 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

سلام مکس...
کسی که تا لنگ ظهر بخوابه از این اوهامم میبینه ...
این مکس پاین یعنی چی دوست من ...
تو چرا اینقده غربزده ای ؟؟
همش مکس و پتروسو ...یوسف نبیلو ...فیلمای خارجی !!
بابا اینجا هم عکاس خوب داریم ....فیلمساز خوب داریم ...
شخصیت های تاریخی خوب داریم ..

کیمیایی و بیضایی و سینایی کم کسایی نیستن ...

من ماشو و شیرو و خورشید رو دوست دارم ...
زار ممدو دوست دارم .......

من گاو مش حسنو دوست دارم ..
من عاشق پستچی هستم .....عاشق هالو
دلم میخواد زیر نور ماه بشینم ...بید مجنون رو ببینم ..
از اژانس شیشه ای بلیط بگیرم برم خیلی دور خیلی نزدیک ..
من از مارمولک خوشم میاد

MAX PAYNE پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

سلام عزیز

قبول دارم نه غرب زده گی رو بلکه پست مدرنیست بودنو
با این حال عاشق حوض شش قول آبی رنگ با شیش تا کوزه شمعدونیم که پاچه هامو بزنم بالا , پامو بگذارم توی هوض آب

هرچیو که تبلیغشو می کنند که نباید خوب باشه
لبو داغ رو سر چهار راه داد می زنند , بلریان رو هم میگذارند توی گاوصندوق
کدوم ارزشش بیشتره
وقتی میرند خواستگاری دور تا دور اتاق عمه و خاله و امقزی و خام باجی همه ردیفند
ولی عروس تو اتاقشه نباید دم دس باشه باید به وقتش بیاد جلو
حالا اینجا هم اول خارجیکه صروصداشون بیشتره خودشونه ا بعد داخلیا

قربون اون زار ممد گفتنت برم
می ریم. سراغ شهید ثالث هم می ریم سراغ نادری هم می ریم آخ نادری تو چرا اینقدر تنهایی

من آرشیو کامل فیلم های کیا رستمی رو دارم رو DVD همه رو بوقتش رو می کنم
آرشیو فیلمهای مخمل باف رو هم دارم
ولی
آرشیو رابرت رودریگرز رو هم دارم
آرشیو برادر تارنتینو رو هم دارم. آخ سگدانی آخ پالپ
آرشیو استاد استنلی کوبریک رو هم دارم Full Metal Jacket.I AM IN A WORLD OF SHIT

می خوای عکس هایی که کیارستمی از ایران گرفته و تو نمایشگاه های خارجی نمایش داده میشه رو برات رو کنم
عکسهای کیا رستمی. بگو با چه دوربینی. با دوربینی که امیر نادری براش از یه فروشگاه تو نیویورک خرید و بهش هدیه داد
آخ نادری تو چرا اینقده تنهایی


به وقتش

شهرام پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

سلام...
اگه امیر میدونس طرفدارایی عین تو داره مثل اون دونده میدوید و خودشو میرسون ایرون ...
تفنگهای چوبی رو دیدی ......
من با امیرو عشق میکنم ...
سهراب و محسن و امیر و عباس در اولویتن .....اونارو نذار اخر

من دیوونه فیلماشونم ..

بعضی هارو ۱۰ بار دیدم .....
دلم میخواست کارگردان بشم ...اما نشد ...که چه بد شد ..

عاشق فیلمای هیچکاکم .....روح...سر گیجه ......

ترو خدا بگو عروس پشت پرده دربیاد .....گفتم عروس یاد
عروسی خوبان افتادم ....یاد عروس اتش افتادم ..

در گاو صندوق رو باز کن احسان ......من دلم برلیان میخواد


گر چه ممکنه زیاد از تیپ و شخصیت من حال نکنی ....اما دوست عزیز من بهت احترام میذارم ...

کامنتی که برا گیلاسی گذاشتی خوندم .....رفتی براش ناز کردی !!
پسر یه خورده جنبه داشته باش.....کجا ؟
میخوای من برم !!!( خودتو خراب نکنی چون اگه بگی برو. نمیرم )
این میدونو خالی نکن مرد ....
دست دوستیتو میفشارم ...
و پای این دوستی وایسادم ...


سلام
عزیز
میام سراقت

! جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

این عکس که درباره ریختن آشغال بود ...خیلی جالبه
به خصوص اون تفسیر درباره دموکراسی جواب نمیده
... درباره مکس پین .
معمولاْ این فیلما هستن که به گیم تبدیل می شن
منتها این اولین گیمی هست که یه صحبتایی درباره تبدیل اون به فیلم شده .
قسمت دوم گیمو خیلی باهاش حال کردم
به خصوص اون وداع بین مکس و مونا
***
شب خوش

ممنون
لطف داری

امین جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام من باز اومدم
رنگ وبلاگت قشنگ شده
عکس قسمت دموکراسیت حرف نداشت
:-*

سلام
ممنون
ممنون

نهال جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام
خیلی خوشحال شدم که تونستم کسی با خوشحال کنم
راستی منم عاشق سینما هستم .اما فکر میکنم وبلاگت یه ذره سخت باشه .اما کلا با اون عکس آشغال ه خیلی حال کردم.

ممنون
ممنون

شهرام جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

دیشب خواب مش قاسمو دیدم...میگفت:
بابام جان تا قبر چار قدمه ...ا...ا...ا...ا
قدر همدیگه رو بدونین ...ما خودمان تو جنگ کازرون ........
................................................................
................................................................


بعدشم رفتم مهمانی مامان .....!!جات خالی
شام که خوردیم با امیرو رفتیم لب دریا با تفنگای چوبیمون بازی کردیم ...ای کیف داد ای کیف داد....

خسته که شدیم رفتیم زیر درخت گیلاس ....گلیم رو پهن کردیم نشستیم ......اخ چقدر دلم گیلاس میخواست ...
رفتم بالا از درختو یه شکم سیر گیلاس خورده ...طعم گیلاس عالیه ....
امیرو چون چاق بود نتونست بیاد بالا ....خودشو کشت واسه یه گیلاس .....هسته هاش فقط نصیبش شد ...








قهر که نیستی دوست من ....تازه اگرم قهر باشی من میام منت کشی .....یک بد پیله ایم که نگو ...
پس به نفعته قهر نکنی ......

نذار خشت و ایینه بشیم......

یه سلام اون بالا بدهکاریم ...از بدهی هم خوشمون نمیاد ..

سلام دوست عزیز !!!!

نه بابا نیستم

ممنون سر زدی
میام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد