MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

MAX PAYNE

تحلیل فیلم / دلنوشت های سینمایی

N O N A M E L A D Y

در بلندی های دل من برف می بارد
با خودم می گویم سردی دل او بیش تر از این بالاست
نفرین به این سردی تنهایی

ای تو که پر از شهوت آمدنی
خواهی آمد
ولی سنگینی قدم هایت مرا خواهد کشت

MAX PAYNE
نظرات 6 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://saturn64.blogsky.com

جالب و دیدنی بود... و خیلی خیلی خوندنی بود...
راستی خیلی خوشحالم کردی که نظر تو گفتی... میشه در مورد طبقه بندی کردن بیشتر واسم توضیح بدی... خیلی خوشحال می شم.... منتظرت هستم... تا بعد...

ابراهیم پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ

نفرین نکن مومن .. نفرین گردن خودت را میگیره

یلدا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ب.ظ http://h2oo.blogsky.com

سلام
رنگ خاصی به زهنم نمیرسه
فکر کنم واسه بار گزاری سریع هرچی کم حجم تر باشه بهتره
بازم ممنون
دوست دارم لینک بدی

امین جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ق.ظ

از امروز با وبلاگت آشنا شدم
خیلی کارت درسته...اصلا محشره
نمیشه کاری کنی کسایی هم که نام کاربری تو بلاگ اسکای ندارند بتونند عضو خبرنامه بشند . مثلا از طریق امیل یاهو
بازم سر می زنم

MAX PAYNE جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ

امین:
تشکر
اینقدر تابلو بود که همه فهمیدند با من فامیلی

ابراهیم:
باکی نیست...راحت میشیم

یلدا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ http://h2oo.blogsky.com

سلام
چشم با بزرگ مینوسیم
ولی شما هم ننویس طولانی ترین شب سال آخه اسم وبلاگ هست
عروسک خر گریان و الاغ عاشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد